בלגן בניירת וחוסר שליטה בארגון המידע אלה נקודות התורפה כמעט אצל כל מי שאני באה לסדר את ביתו. לא מעט פניות מגיעות אלי, למשל: "תגידי? את חשבונות הבזק משנת 82 צריך לשמור?" או "אנחנו לא מצליחים להשתלט על הבלגן בניירת.. אשתי עוד שומרת את הבחינות שלה מהתואר".. אין לנו שום פתרונות תיוק, ואנחנו פשוט דוחפים את הניירת לארונות במקום למצוא דרך טוב ויעילה לארגון מידע ולתיוק.
להמשך קריאה...ברוכים הבאים למשרד החדש שלכם
אם חשבתם שלעבור דירה זה מסובך, מה תגידו כשתצטרכו לעבור למשרד חדש? הדבר החשוב ביותר בעת מעבר משרד הוא הלוגיסטיקה, אם זו תעשה בצורה הטובה ביותר – ולעיתים כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולו בשביל היעילות שתסייע בהפחתת עלויות - תוכלו להעביר את המשרד במהירות וביעילות.
להמשך קריאה...ראש השנה של הסדר לעצמאים
סוף שנת מס – ראש השנה לנהלים ולסדר הזמן הזה הוא זמן חשוב לכל העצמאים. סוף שנת המס. מאד חשוב להגיע מוכנים ל30 בדצמבר. האם כל החשבוניות נאספו והועברו לרואה החשבון? כמה יהיה חבל למצוא באמצע ינואר את החשבונית מבית הדפוס על 5000 ₪ ולדעת שכבר אי אפשר יהיה להכניס אותה להוצאות. האם כל נתוני להמשך קריאה...
מתוהו ובוהו לסדר מופתי במקום העבודה
אספנו את כל הניירת מהקליניקה, המשרד והארכיון. הפקדנו ניירת חשבונאית, ניירת עסקית, ניירת אישית, מידע רפואי ומאמרים ותיקי פציינטים. כל הניירת החשבונאית מוינה לשנים ונושאים ונשמר רק מה שצריך לפי חוק (7 שנים מרגע שהוגש הדוח השנתי) כל השאר נגרס. מיינו לנושאים: אישי, מאמרים, בריאות, ביטוחים, ילדים, נוסטלגיית משפחה, חוזים, בנקים, תעודות, מכתבי תודה וכך להמשך קריאה...