סידור המשרד- איך מתחילים?
בלגן בניירת וחוסר שליטה בארגון המידע אלה נקודות התורפה כמעט אצל כל מי שאני באה לסדר את ביתו. לא מעט פניות מגיעות אלי, למשל: "תגידי? את חשבונות הבזק משנת 82 צריך לשמור?" או "אנחנו לא מצליחים להשתלט על הבלגן בניירת.. אשתי עוד שומרת את הבחינות שלה מהתואר".. אין לנו שום פתרונות תיוק, ואנחנו פשוט דוחפים את הניירת לארונות במקום למצוא דרך טוב ויעילה לארגון מידע ולתיוק.
מה עושים? איך מתגברים על זה ? נתחיל מהסוף, כשיש פתרונות תיוק נכונים, או כאשר שירותי תיוק טובים מסייעים בידינו, כאשר ארגון המידע נכון, לא צוברים והבלגן נמנע מלכתחילה.
כשאנחנו מתחילים לנבור בערמות הניירת שצברנו אנחנו מגלים שאת רוב הניירת הבלגן ניתן לזרוק לפח מלכתחילה. בלגן של מתכונים גזורים מעיתונים, או הכתבה שלא הספקנו לקרוא, דוחות מהבנק, ושאר ניירת שלא טופלה (לא פעם מצאתי תעודות זיכוי שפג תוקפן או תלושי שי מלפני עשור). מה שלא יטופל מייד – סביר להניח שכבר לא יטופל לעולם. פתרונות תיוק נכונים, ארגון מידע בצורה נוחה ויעילה הם הפתרון.
פתרון טב נוסף הא לאפשר לחברת דוקטר סדר לתת לכם שירותי תיוק באופן שוטף.
בלגן בניירת או ארגון המידע אינם חייבים להיות עול משמים שרק המחשבה מעוררת בעתה ועייפות תהומית. אז איך אתם מתייקים ועושים סדר בערמה של בלגן?
מדפי ניירת על שולחן העבודה – מוקש או יתרון? בערמות? בקלסרים עם חוצצים ? בתוך ניילונים? אולי אקורדיוניי ניירת?
שירותי תיוק של דוקטור סדר מושתתים קודם כל על הקשבה ללקוח וחיפוש פתרונות תיוק איתם ארגון המידע יהיה קל ומתאים בדיוק לכל לקוח ולקוח אישית.
שירותי תיוק נכונים אינם סידור בערמה נאה או חלוקה סתמית לקלסרים.
כשאנחנו עושים סדר בערמות הניירת, כשאנחנו מחפשים פתרונת תיוק אנחנו מעדיפים כמה קלסרים דקים על אחד גדול, כבד ומסורבל (ובלי חוצצים – חוצצים זה טוב רק לאלה שמתים על תיוק. להתחיל לדפדף בין החוצצים זה לוקח זמן וזה סיוט). קלסר למסמכים ותעודות שיש צורך לשמור לתמיד כמו תעודות לידה, חוזי עבודה, פוליסות ביטוח ומסמכי נדלן. קלסר למה שיש צורך לשמור למשך שנה בלבד – תשלומי חשבונות, דיווחי בנק פנקסי המחאות ריקים.
קלסר לטיפול שוטף: הזמנה לטיפול שיניים, תשולמי קנסות, חשבונות, הזמנה לאספת הורים וכו.
פתרונות תיוק יש בלי סוף, וודאי יותר מדרך אחת של ארגון מידע. שירותי תיוק נכונים מתאימים עצמם באופן מוחלט לצרכים שלך הלקוח.
כדי למנוע בלגן בקלסרים מומלץ לתייק את המסמכים השונים בתוך ניילוניות שקופות, או בתוך תיקיות שכבר מגיעות מחוררות ונסגרות בלא מאמץ. אקורדיוני ניירת ומדפי תיוק על שולחן נוחים לטיפול שוטף בלבד ולאלה שלא "יסדרו" אותם שוב בערמת בלגן. מסמך שהטיפול בו הסתיים- יתויק למשמרת או שייזרק מייד לפח. באופן הזה ארגון מידע יהיה קל ליישום ולטיפול שוטף, במיוחד בניירת ביתית.
למי שאיננו חפץ לשתף עיניים חטטניות בתזרים שלו מהבנק או בתוצאות בדיקת הדם האחרונה מומלץ לרכוש מגרסה ביתית. ניתן לרכוש מגרסות קטנות וניידות ולהשתמש בהן להכחדת כל הניירת המיותרת.
ניתן למנוע בלגן בשיטה בה מקצים זמן קבוע כל שבוע (בין חצי שעה ולשעה) לטפל בכל ענייני הניירת. לא להיטרד ביומיום, אבל גם לא להניח לערמות של בלגן להצטבר. היום במאה ה21 כמעט כל מידע שנחפוץ בו קיים באינטרנט, ולכן אין צורך לשמור גזירי עיתונים ומתכונים שנים על שנים. כך גם לגבי איסוף ידע. אני מציעה להכין קופסת נוסטלגיה ולשמור בתוכה רק את מה שחשוב באמת באמת.
שירותי התיוק שלנו, יחסכו מכם את הצורך להתמודד בשוטף עם ארגון מידע, פתרונות התיוק שלנו יחסכו לכם זמן רב בכל פעם שתצטרכו מסמך ולא תדעו היכן הוא.
להצעת מחיר בענין שרותי תיוק, פתרונות תיוק, ארגון מידע וסדר בערמות הבלגן בניירת התקשרו 0506989372