איך אני אדע איפה כל דבר?
בתום תהליך של מעבר דירה, כשכל תכולת הארגזים מסודרת בקפידה בתוך הארונות בחדרים השונים בבית, אנחנו נעשה איתך הלקוח סיבוב בין חדרי הבית ונראה לך איפה כל דבר נמצא. יהיה לך קל ונח להתמצא לאחר שתאמנו מראש אשר להעדפות בני המשפחה ולמיקומים, וריכזנו חפצים לפי נושאים.
מה צריך להכין עבורכם לאריזה? או איך להכין את הבית ליום המעבר?
אנחנו נדאג לספק לכל לקוח דף הנחיות מפורט ומתאים ליום האריזה שלפני מעבר הדירה וליום הפריקה והסידור שלאחריו. בגדול- אין צורך להכין עבורנו מאום. אנחנו באים לתת שרות ושמחים על הזכות.
אפשר לשלם בלי מע"מ?
כבעלים של דוקטור סדר, ובתוך שוק ספקים בתחום הבנייה השיפוץ המעברים שהוא מאתגר מאד, אני מקפידה לעבוד אך ורק כנגד חשבונית מס כחוק. כך גם כל צוות העובדים שלי עובד כנגד תלוש משכורת על כל המשתמע או כנגד חשבונית מס חוקית. זוהי חובתי וזוהי זכותי לשלם מיסים, ולדאוג לצוות העובדים שלי בהתאם לדרישת החוק.
צריך לתת טיפים?
צוות העובדים בדוקטור סדר משתכר כראוי. יחד עם זאת, לאחר שתקבלו שרות, תהיו שבעי רצון ממש, ותרצו להודות לצוות, אני בטוחה שהם ישמחו לקבל הכרת תודה נוספת מהלקוח ישירות. וודאי שזו אינה חובה. הלקוח שלנו לעולם לא יקבל דרישה כזו דרך הצעת המחיר או צוות העובדים.
מה קורה אם צריך להזיז תאריך ?
כשאנחנו סוגרים תאריך לביצוע עבודה אצלך הלקוח, אנחנו מתחייבים להיות נוכחים במקום ובזמן עם צוות איכותי ולתת לך את השרות הטוב ביותר.
מה קורה אם הארונות לא הגיעו?
מן הסתם, יקשה עלינו לסדר ספרים על מדף שלא קיים או לתלות שמלות בארון שטרם הגיע. במקרה כזה אנחנו נשמח לפצל את שרות הפריקה והסדור לאחר מעבר הדירה לשני מועדים לנוחותך הלקוח.
ביום הפריקה והסדור שלאחר מעבר הדירה יש המון דברים שיש לטפל בבית אפשר שיגיעו כמה אנשי מקצוע במקביל?
אפשר כן. כדאי- ממש לא. כל איש מקצוע שיגיע לביתכם לאחר מעבר הדירה יצטרך זמן ומקום לעבוד בו. כשאתם מזמינים את כולם יחד וביחד עם צוות דוקטור סדר, יקשה עלינו נותני השרות לתת לכם את השרות הטוב ביותר. צוות דוקטור סדר ואני נעשה כל שביכולתנו לתת ולעשות את הטוב ביותר לטובת רכושכם, לכן אנחנו מבקשים לאפשר לנו לבד, וללא נוכחות של אנשי מקצוע נוספים.
תוכלו להמליץ על מוביל, ניקיון נגר וכדומה?
בעת הפגישה לצורך הצעת מחיר אנחנו נבדוק איתך הלקוח למה אתה זקוק. איזה אנשי מקצוע נוספים, לבד מדוקטור סדר נחוצים להפקת חלום של מעבר דירה. במהלך השנים, בנינו מאגר איכותי של אנשי מקצוע שנותנים שרות בדיוק כמו שאנחנו בעצמנו היינו רוצים לקבל.
תעמדו בזמנים?
דוקטור סדר פעילה החל בשנת 2005. מעולם לא קרה שלא עמדנו בזמנים או לא הגענו בזמן לביתו של לקוח. שרות אמינות ומחויבות לטוב ולנכון. יחד עם זאת- אנחנו תלויים בך הלקוח ובספקי שרות נוספים. אי עמידה בזמנים של נותן שרות אחר, או בית שעדיין אינו מוכן לפריקה וסדרו שלאחר מעבר דירה עשויים לעכב אותנו.
מי צוות העובדים?
כבעלים של דוקטור סדר, אני שמחה לאפשר למי שרוצה לעבוד להצטרף לצוות העובדים. בצוות העובדים שמחיל בעיקר נשים אך גם גברים סטודנטים, אבל גם אמהות לילדים, ואפילו שעל סף גיל פרישה. כולם עברו הכשרה אצלנו בדוקטור סדר, ועיקר כולם אוהבים את עשיית הסדר, אמינים, יציריתיים, לויאליים ונעימים. ותיקת העובדות בדוקטור התחילה לעבוד ב2008, ועדיין עובדת איתי. אני גאה בעובדה שמרבית הצוות ותיק ומנוסה מאד. עובדים חדשים לעולם יצוותו יחד עם הותיקים להכשרה ראויה.
אנחנו מאד רוצים שההובלה והפריקה והסידור לאחר מעבר הדירה יעשו ביום אחד. זה אפשרי?
כשאתם עוברים דירה ביחד עם דוקטור סדר, אנחנו רוצים שהמעבר יהיה מושלם. ממש חלום, לשם כך אנחנו רוצים לעבוד בלי מערכת לחצים של זמן. אנחנו רוצים שצוות הפועלים בהובלה יעבוד בזהירות ובסבלנות ולא יהיה בלחץ תחת הידיעה שצוות דוקטור סדר כבר ממתין לו לפריקה וסדור. כמובן להגיע לעבוד, לפרוק ולסדר אחרי השעה 15.00 זה לא ראלי שכן אנחנו לא נעבוד לתוך הלילה.
באיזה חומרי אריזה אתם משתמשים?
חשוב לנו מאד לדעת שכל החפצים שלכם יגיעו לכתובתם החדשה בשלום. אנחנו נבקש מהמוביל לדאוג לנו לארגזים מתאימים בגודל ובאיכות. לא בהכרח חדשים- חשוב לנו למחזר, ובציוד אריזה איכותי, חדש ונקי, ומתאים לסוג החפצים.
איך ולאן מפנים לאחר מעבר הדירה את כל הפסולת מהאריזה?
יש מובילים שאוספים לאחר המעבר את הארגזים לטובת הלקוח הבא, יש שלא, אנחנו נדאג לאסוף את כל הפסולת וציוד האריזה ולהכין אותו לפינוי. במידת האפשר ניקח הכל אל פחי האשפה. פינוי אל הרחוב של כמויות גדולות יכול להעשות אך ורק אחרי תאום וקבלת אישור מהרשות העירונית.
יש לנו המון חפצים שאנחנו לא צריכים, תוכלו לפנות את התרומות? לאן תעבירו הכל?
במידת האפשר, אנחנו נשמח לעזור לכם לפנות את התרומות לאן שצריך. על פינוי תרומות יש לתאם איתנו מראש כדי שנוכל להערך.
מתי לפנות אלינו? כמה זמן מראש כדאי להערך למעבר דירה?
אנחנו ממליצים לפנות אלינו לפחות ארבעה שבועות לפני המעבר. חשוב לנו לתת לכם הצעת מחיר בזמן כדי שתוכלו להחליט בנחת שהידיים הטובות ביותר לרכושכם, הן הידיים של צוות דוקטור סדר.
כמה זמן זה לוקח?
לרוב הלקוחות שלנו חשוב לעבור דירה כמה שיותר מהר, ובלי לוותר על איכות העבודה.(חלום או לא חלום?) אנחנו נזדקק ליום אחד –כ7 שעות לצורך אריזת תכולת הבית והכנתו להובלה, יום אחד לצורך ההובלה עצמה באמצעות מוביל שנמליץ לכם או מוביל שתבחרו בעצמכם, ויום נוסף שוב כ7 שעות עבודה לצורך הפריקה והסדור. במקרים מיוחדים(בקשת לקוח, בית שאינו מוכן או גדול מאד) אנחנו נזדקק לימי עבודה נוספים, נדאג לתכנן את הפקת מעבר הדירה בהתאם לצרכיכם וללוח הזמנים שיתאים לכם.
איך תדעו איפה להניח כל דבר?
שנים רבות של עבודה, אלפי לקוחות מרוצים, לימדו אותנו הרבה מאד בכל הקשור לסדור ארון או מטבח וכך הלאה. אנחנו נראה איך הבית מסודר לפני האריזה, נתייעץ איתכם ונברר אשר להעדפותיכם, ואל אלה נביא את כל הידע והניסיון שעושים את דוקטור סדר לנותנת שרות מהמעלה הראשונה.
איזה תאריכים הם הכי טובים?
רוב מעברי הדירה בארץ מתבצעים בין יוני לסוף ספטמבר. אוגוסט הוא החודש העמוס ביותר. אם אתם יכולים לבחור אנחנו ממליצים להתרחק מתקופת העומס. ובנוסף היומיים האחרונים והראשונים שבכל חודש, יהיו תמיד תאריכים מבוקשים לאורך 12 חודשים. נסו להקדים או לאחר ולא לעבור ב30 לחודש.